فراخوان شرکت در چهارمین “نمایشگاه بین المللی و نشر" در حوزۀ رسانه‌های جدید


موزه CICA واقع در کشور کرۀ جنوبی از هنرمندان سراسر جهان در حوزۀ رسانه‌های جدید دعوت می‌کند تا در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و نشر رسانه‌های جدید شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان انتخاب شده، در این نمایشگاه در موزه CICA حضور خواهد داشت و همچنین در کتاب "Media New Art 2019" معرفی میشوند.

دسته‌بندی‌ حوزه‌ها:

  • ویدئو ارت و انیمیشن فردی
  • اینستالیشن‌های رسانه‌های جدید
  • هنر تعاملی
  • هنر بازی
  • هنر وِب
  • اپلیکیشن‌های تلفن همراه
  • هنر و رسانه‌های اجتماعی
  • هنر و رسانه های جمعی
  • تجسم داده‌ها
  • چاپ سه بُعدی
  • -پرفورمنس (مسائل مرتبط با رسانه)

ویزگی های آثار عکس و هنر دیجیتال دو بُعدی:

آثار منتخب در ابعاد 10 × 15 اینچ ،چاپ شده، قاب‌گرفته و توسط کیوریتورها نصب می‌شوند. در صورت درخواست هنرمند، آثار را می‌توان در ابعاد بزرگتری چاپ کرد و قاب گرفت که در این‌صورت هر گونۀ هزینۀ اضافی بر عهدۀ هنرمند خواهد بود.

ویزگی های آثار ویدئو و هنرهای تعاملی:

پروژکتورها و پلیرهای DVD / DIVX برای نمایش آثار در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرند. آثار تک-کانالیِ چندگانه (متعدد) از طریق پروژکتور پخش خواهند شد. کیوریتورها و دستیارانشان، اثر یا آثار شما را مطابق با راهنمای آنها نصب خواهند کرد. اگر لازم است که اثری از طریق یک پروژکتور به طور انحصاری نمایش داده شود یا به بیش از دو پروژکتور/ مانیتور مورد نیاز باشد، لطفا چنین الزامات خاص را در ایمیل ارسالی ذکر کنید؛ زیرا ممکن است که هزینه‌هایی اضافی در بر داشته باشد.

ویزگی های آثار اینستالیشن:

هنرمند، مسئول حمل و نقل و تحویل آثار "به" و "از" موزه CICA، و همچنین پرداخت تمام هزینه‌های مربوطه است. طول بزرگترین ضلع اثر نباید بیش از 39 اینچ (1 متر) برای آثار دو بعدی و 59*59*79 اینچ (1.5*1.5*.2 m, w*l*h) برای هر اثر اینستالیشن باشد. لطفا اگر علاقه‌مند به ارسال آثار بزرگتر هستید، این موضوع را در ایمیل ارسالی ذکر کنید.

کتاب نمایشگاه با عنوان "New Media Art 2019" در دسامبر 2018 در ایالات متحده و کره منتشر خواهد شد که محتوای آن معرفی هنرمندان شرکت کننده در این رویداد است. این نشریه شامل متن به دو زبان کره‌ای و انگلیسی خواهد بود و شامل دو نسخۀ کاغذی تمام رنگی و الکترونیکی منتشر می‌شود. متن ممکن است شامل هر نوع متن (مثل مصاحبه، مقاله و شعر)، نقاشی‌ها و تصاویری باشد که آثار هنرمندان را معرفی می‌کند.

زمانبندی:

مهلت تحویل آثار تا: 30 نوامبر 2017 (9/9/96)

اعلام آثار منتخب هنرمندان: 7 الی 12 دسامبر 2017 ( 16 الی 21 آذر 96)

تاریخ نمایشگاه: 9 الی 25 مارس 2018 (18/12/96 الی 5/1/97)

تاریخ چاپ کتاب “New Media Art 2019”: 1 دسامبر 2018 (10/9/97)

* تاریخ‌های اعلام شده ممکن است تا حدودی تغییر کنند.

* نحوه ارسال آثار:

- لطفا حداقل 3 لینک مستقیم از آثار ویدئویی خود و یا 5 لینک مستقیم از سایر آثار با فرمت JPG به همراه بیوگرافی خود برایمان به آدرس ایمیلcamuseum.submission@gmail.com" ارسال کنید.

- لطفا در قسمت موضوع ایمیل خود، "ارسال: هنر رسانه جدید – دسته‌بندی - نام شما" (“Submission: New Media Art – Category – Your Name” ) بنویسید.

- اگر اثر/آثار شما انتخاب شدند، ملزم به پرداخت هزینه نگهداری از آثار به مبلغ 60 دلار برای هر اثر خواهید بود.

منتظر حضور هنرمندان خلاق هستیم. اگر سوالی دارید لطفا با بخش "Contact" وب‌سایت ما در ارتباط باشید: http://cicamuseum.com/contact

ایمیل: cicamuseum.submission@gmail.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.



logo-samandehi